Önceden önlem amaçlı 100 mg progestan kullanıyodum ama kesemde kanama oluştu doktor 200 mg a çıkardı fitil şeklinde de kullanabileceğimi söyledi oral yoldan aşırı sivilce yapamaya başladı fitil şeklinde kullananınız var mı acaba nasıl kullanıyorsunuz ?