SerraLinasmom amin inşallah sağ salim alalım yavrularımızı 🙏 normal doğum elbette zor. Ben ilkini normal doğurdum. O doğum anında mutlaka zor anlar yaşıyorsunuz ama sonra aklında kalmiyor hiç insanın. Kendinizi motive edin kolay olacak diye inşallah kolayca dogurursuz. Ben yaptıysam herkes yapar diyebilirim çünkü acıya dayanamam ben hic.