Resmen 2.trimester hamileliğin başarısıymış gerçekten. 30.haftaya girdiğimden beri ağrım var. Akıntım arttı rengi koyulaştı. Evi süpürmediğim halde belim ağrıyor. Rahim kısmında bir kemik ağrıyor çözemedim 3 gündür. 30 haftadır çok rahat bir hamilelik geçirdim.. sanırım son haftalar acısı çıkacak 😢 sizde durumlar nasıl güzel anneler 🌸