Roza2121 evet canım ben 2 normal doğum yaptım hamileliğimin başından sonuna kadar hep yedim ama yanı sıra yürüyüşte çok yaptım mesela merdiven inip çıkma evim 4 ncü kat ben asansör yerine merdiven kullandım hastaneye gittiğimde 7 santim açıklığım vardı