babyhapyy_12 açlık şekerinde maksimum değer 95 gebelikte. Ama tokluk 1.saat maksimum değeri 140. Yani sen tok gittiğin için her halükarda ilk aldıkları kan normalin üstünde çıkmıştır. Çünkü tokken 95’in altında çıkma ihtimali pek yok. Doktorun aç gitmen gerektiğini söyleseymiş iyiymiş.
Açken kanı ver, şekeri iç, bir saat sonra kan ver ve bu kandan bir saat sonra yeniden kan ver şeklinde işliyor süreç. Bu arada hiçbir şey yemek yok. Süreç tamamlandıktan sonra kahvaltı yapabiliyorsun. Açlık maks.95, tokluk 1.saat maks.140, tokluk ikinci saat maks.120 olmalı.