Esengultolga Merhaba anneler 33 haftalık hamileyim sadece öksürük var nasıl geçirebilirim iyi gelen birşey varmı tavsiye edermsnz 5 hafta snra dogumum var
Aysenur5 Esengultolga bende bekleyeyim de gorunurlugu artsın bende muzdarip tup mu şurup mu nasil geçer bu
Kubra2903 Esengultolga prospan diye bitkisel bir şurup barmis doktorunuza danışın benimki oni önerdi çocuklara falanda veriyorlarmia