Merhaba. Doktorumla aynı sorun için konuştum. Ultrasonda gözüken her şey normal ise ve ağrı yaşıyorsanız, rahim genişlediği ve hormonlarda ki artış sebebiyle olduğunu söyledi. Ağrı dayanamayacak kadar çok ve kan varsa acilen doktor gitmelisiniz. Her şey yolunda olduğunu düşünüyorum 🌸