Hanımlar bir buçuk ay önce 3 aylık düşük yaptım ardından kürtaj oldum. Kontrolde parça kalmış tekrar kürtaj gerekiyor dedi doktorum. Bunu kabul etmedim düşmesi için metiler ilacı kullandım yine düşmedi. İlk adeti bekledik düşmedi. Ama boyutu küçülmüş parçaların. İkinci adeti bekliyoruz. Rahim duvarı 9 milim olmuş. Bir daha hamile kalamayacakmş gibi hissediyorum😭 İkinci adet ile inşallah parçalar düşer. Yeniden bebek istiyoruz😔 Bu tarz durumları yaşayan var mı