Mercimegimm Kızlar,Başlıkta gördünüz gibi genel anesteziyle dogum yapanlar neden genel anesteziyle dogum yaptınız ? Siz mi istediniz yoksa mecburiyetten mi genel istediniz?
Busucan Mercimegimm Migren ve kan sulandırıcı kullandığım için genel oldum😊 diğerleri hiç aklımda kalmadı çünkü zorluklarıda var. Tek güzel yanı bebeğin doğar doğmaz yanına verilmesi sanıyorum. Uyandığımda odaya cıktım ve minnağımı hemen getirdiler ❤️
YavuzunSelini Mercimegimm Normal dogumla baslandi 6 saat suni sanci ve 6 cmlik acilmadan sonra sezeryana alindim malesef
Sulemrahkuzey Mercimegimm canım çatım çok dardı birde bebeğim Doğum kanalına hiç girmemişti ayrıca çift rahimliydim bebeğimin ters gelme ihtimali vardı riske atmadık sezaryen oldum
Mercimegimm YavuzunSelini haklısın canım. Ama niye genel oldun mesela belden olsan ne olurdu ? Yoksa belden hareket edemedn diye mi genel oldu?
YavuzunSelini Mercimegimm Ben bastan beri sezeryan istiyodm zaten doktorumun ve esimin ısrari uzerine normal dogum denedim. Simdiki aklim olsa asla ama asla normal istemez direk sezeryan olurdum 2.bebegimde normal sansim olsa bile direk sezeryan olcam