Meleq doktorum ilk gebeliğimde bana zararı olduğunu söylemişti hatta yurtdısında ayda 1 kez bile bakılmıyor bazı yerlerde suan hatırlamıyorumda buna göre arastırma makale felan yazmıslar hatta .. mesela muayeneye gittim 2. Hafta tekrar gitmem gerekti sonuç bisey göstermek için bakmıyordu 😂 suan da 2. Gebeliğim ayda 1 gidiyorum zaten 😊