KbraElibaSarkaya uyurken bile yediklerim ağzıma geliyor benimde 😓 40. Haftaya kadar sabredebilirim gelmezse sezeryan seçeceğim çünkü çok takılıyorum birşey olur diye korkuyorum 40ı geçirmeyi düşünmüyorum hiç gelse rahat edecez , insallah bir an önce kavuşuruz miniklere ❣️