Tubaraf sadece astım olmuyorlar bir çok çeşitli rahatsızlıklar meydana gelebilir fakat ben ilk çocuğumda da sigara içtim hiçbir rahatsızlık olmadı kimi gebeler kullanmadığı halde sigaraya aşerebiliyor bana herkes içme diyor ama içme demekle bir faydaları olmuyor önemli olan bırakabilmek ve hiç başlamamak benim gibi bırakamayanlar umarım hep birlikte bırakırız