Merhaba hanımlar aranızda bartholin kisti olan var mı acaba? Ben 31 +3 hamileyim ilk defa böyle birsey ile karşılaştım. doktorum muayenede apse olmadığını istersem şuan da alabileceğini söyledi ama ben suan korkuyorum doğumdan hemen sonra alabileceğini korkulacak bir durum olmadığını bebeğe de bir zararı olmadığını söyledi aranızda böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba? Doktoruma cok güveniyorum ama aynı zamanda da korkuyorum ..