Sevcen Bsrasengulll canım benim de bu sabah geldi tuvalette peçeteye silince açık pembe renk sonra ara ara akıntıya geldi akıntıyla beraber sarımsı lekeler gelmeye devam etti peçeteye silince ven 38+3 haftalığım
Gzmpyrz Bsrasengulll benim ilk gebelik öyleydi nişan geldi az miktar kahverengi 2 gün sonra doğum oldu
Sevcen Gzmpyrz peki nişan geldiği gün tek sefer mi geliyor yoksa akıntıya beraber peçeteye silince hafif lekeler gelmeye devam ediyor mu çok hafif lekeler ama
Sevcen Bsrasengulll canım ara ara adet olmadan önce hani adet olacağımızı hissederiz ya ince ince sızılar girer kasıklara öyle ağrılar oluyor 15 dakikada bir falan bi bugün öyle ağrılarım oldu bi de 2 gün önce gece olmuştu kasıklarımda adet ağrısına benzeyen
Mucizemannesi21 Bsrasengulll ilk oglum 38 haftada dogdu ikinci oglum 39+5 te dogdu bu oglum daha erken gelir saniyodum ama tam tersi olucak galiba.
cherrysu Sevcen Ne kadar sürdü bu kasık ve adet ağrısı gibi olan ağrılarınız? Ben de 37.haftadayım. 2 gecedir ve bugün gündüz vajinamda hafif ağrılar ve kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrılar oluyor. Bunlar nişan belirtisi mi?
Gzmpyrz Sevcen yok benim sadece 1 kere az bir kahverengi çamurumsu bi lekeydi 2 gün sonra da doğum olmuştu
Bsrasengulll Sevcen benim beyaz akıntım oluyordu zaten ama dün alttan muayene ettiği için bugün geldi diye düşünüyorum böyle sümüksü beyazla kan karışık gibi
Mucizemannesi21 Bsrasengulll heralde orda burda kimin postunu okusam 39 ve ya 40 larda dogmus oda suni sanciyla bebekler bu ortama gelmeki istemiyo heralde bu pahalilikta😂😂😂