dilarakocc Yıkanırsa kaç derece yıkanır kuruması uzun sürer mi vs siz ne yaptınız? Birde bebek deterjanıyla mı
tugbaacng dilarakocc 30 derecede yıkadım, üzerinde de yazıyor. Sıkma ayarını düşürebilirsiniz. Bebek deterjanıyla yıkamadım.
Lulikli dilarakocc bir tek babynestimi bebek deterjanıyla yıkadım. 30 derece yarım saat 400 sıkmaydı sanırım. Emzirme yastığı, normal bebek yastığını falan normal deterjanla yıkadım
Ozlem2206 dilarakocc ben babynestli reflü yatağı almıştım sevibebenin kılıfı çıkarılıyordu o şekilde yıkadım bebek deterjanıyla
Poyrazin_annesi Yıkanır mı bılmıyrm ama ben yıkamadm şeklı bozulur dıye. Ztn makınam kucuk ıcınede sığmazdı 😂 . Ama elde yıkayabılırsınız
dilarakocc Poyrazin_annesi Allah iyiliğini versin kız güldürdün 😂 bende ondan korkuyorum şekli gitcek diye ama yarım saatlik programa atıp sobanın yanında kuruturum ben onu😅
Eslemezgi Bende burda bekliyim bende yikiycam ama nasıl yikiycam neyle yikiycam yorumları bekliyim bari
tugbaacng dilarakocc yok yok elinle yastık düzeltir gibi vura vura düzeltebiliyosun ben de korkuyodum ama yıkamadan olmaz 😂
dilarakocc tugbaacng aynen ya kiler olarak kullandığımız odada duruyo poşetiyle ama çok tozlu temizlemek lazım
blueberyy00 dilarakocc ortasındaki sungerini cikarip 15 dk 30 derecede yıkadım çabuk kurudu kuruduktan sonra içinin sungerini geçirdim tekrar