Janset2105 Bence gribinizi doğal yollarla atmaya bakın parol çok düşük dozlu bir ilaç içsen doğru düzgün iyileştirmez boşa vücuda ilaç girmiş oluyor bırakın kendi kendine geçsin grip nane limon için terleyin Buhara tutun yüzünüzü vs.
Nefesim74 Bende gribim dün doktora gittim. Doktorum bi tek parol içebilirsin ama oda gribe pek fayda etmez dedi bol meyve bol su ile atlatacaksin başka çaren yok dedi. Bende akşamdan beri bol bol meyve yiyorum sıcak çorba içiyorum ve kendimi terletiyorum dune bakarak bugün daha iyiyim bide sıcak suyun içine limon sıkıp içiyorum.
Duygu07 Bence de canım parolun bir faydası yok boşuna ilaç içme. Bende grip oldum günde üç kere ılık tuzlu suyla boğazıma gargara yaptım limonlu su içtim ıhlamur içtim dinlendim geçti.
Gozdegnc Çok geçmiş olsun canım.Bencede hiçbir faydası Yok çünkü çok hafif bir ilaç boşuna içme..doğal yollardan birşeyler yapın nane limon vs. daha çok faydasını görürsünüz diye düşünüyorum