Hamisannee Kızlar bugün kontrol vardı 1276 Gr dedi kızım için şükür herşey yolunda normal doğum pozisyon almış erken doğum riski görünmüyor dedi ben zorunlu sezaryen olacağım zaten sizin bu haftalarda kaç kiloydu minikler 🐣🥰
gldn065807 Hamisannee 29haftda benim kızımda 1250 grm di şuan 33+2 de 2200 dedi doktorumuz haftasiyla uyumlu gidiyoruz çok şükür
Hamisannee Sibel_l3 öncesinde 5-6 öğün yiyordum meyve kuruyemiş vs ama son zamanlarda canım hiç bir şey yemek istemiyor aciktikca yiyorum artık
gldn065807 Hamisannee aynen bende doktorum 3400 falan doğar dedi aşağı yukarı dedi ki gayet iyi yeter sağlıklı olsun
Cananer @Hamisannee normalde kendim minyon biriyim ve ilk gebeliğim 54 kilo ile hamile kaldım şuan 60 kiloyum bebiş 1 hafta önden gidiyor herşeyden önce sağlıklı olması 🥰
Hamisannee Cananer anladım canım benim 2 hafta önde aslında adet tarihine göre ama doktorum adet tarihimi değiştirdi normalde 8 Ağustos ama sen 29 temmuz de falan dedi o yüzden bende hep 29 temmuz olarak söylüyorum