annecik12 Lazer yaptırıp yaptırmama konusunda çok kararsızım gebelikte yaptıranınız var mı problem oluyor mu?
MerveeD annecik12 doktorum bana cok yoksa 7 aydan sonra gt dedı eger var sa 4 aydan sonra 1 bucuk ayda bir gt demişti ama henüz gidemedim
elifinilki27 annecik12 Doktorum bana yapmasan daha iyi olur dedi ben evde kendim yapıyordum birde doktorum dedi ki doğum yaptıktan sonra tekrar çıkıcak tüylerin doğumdan sonra istersen yap dedi
Bisusbi Bence gitmemelisin. Lazer hakkında hala net bir bilgi verilmiyor ama gidiyordum ve gebelik düşündüğüm için kestim. Zaten hormonlardan dolayı bazı kadınlarda kıl sorunu olabiliyor. Onlarda da pek işe yaramamış oluyor.