miniktirtilim teşekkür ederim ben sağlık ocağında yazdırdım reçete ile aldım çok uyguna geldi yani sağlık ocağı bir kod giriyor sanırım ve o kodla ödeniyor benimki ödendi zoferi bende 8 ay kullanan biri olarak bir zararını görmedim ama inanın şuan prilam dr bana zoferden daha iyi geldi en azından yemek yiyebiliyorum bide ikişer ikişer kullanın diyenler var normalde öyle kullanılıyor zaten eczacida söyledi bana ama sağlık ocağı bana günde bir diye vermiş bende günde bir tane alıyorum ona rağmen maşallah diyim iyiyim gelecek ay olmazsa ben sağlık ocağına ikişer diye yazın diyicem bakalım o şekil nasıl olacak doğuma kadar bulantı çekerim ben biliyorum ilk gebeligimde doğumda bile iki kere kustum ben düşün o derece kötü bir daha tövbe çocuk mocuk yok bana ikincisinde bulantı olmaz vücut alışıyor denmişti yoksa yapmazdım çünkü başıma neler geldiğini biliyorum 😂