Hafta hesabi son adet tarihine göre yapılıyor eğer bir sonraki adet tarihiniz geldi ise 4 haftaliktir 2 haftalik olamaz. İlk 7-8 haftalarda hic belirti olmamasi cok normal. 7-8 den sonra bulantılar baslayabilir. Hic bulantiniz da olmayabilir. Benim 8 de basladi bulantı hala devam ediyor . 4 haftalikken bel ağrısı yaşamıştım sadece. Ben 15 haftalığım bulantı ve kasık ağrıları dışında ben de kendimi hamile gibi hissetmiyorum. 7-8 haftalarda kasık ağrısı da olabilir adet sancisina benzer.