Smrk size de çok geçmiş olsun alaturka wc yi 1 kez kullandim dizkapaklarim kırılacak sandım bakacağız böyle bilmiyorum.Kime desem fazla kg lardan diyor internetten araştırdım hormonlarla da alakaliymis bir de bu dönemde bebeklerimiz bizden daha fazla kalsiyum çekmeye başlamış 😣Sevinelim mi üzülelim mi bilemedim yaw😣