Anneoluyorummmm bende ilk heves hastanede istedim, sonra Biranda doğum olunca ölece kaldı tabi.. Zaten covidde vardı çok kimseyi almadım odama gelenlere de hastanenin kendi ikramı loğusa şerbeti de vardı kalbim temizmiş dedim🥰 Limonatada vardı odamda.Loğusa şerbetini eve gelince tekrar yaptık, hem sütte yapıyormuş 🙃 sizde doğum yapıcağınız hastaneye yine de bir sorun, devlet hastanesini bilmiyorum ama çoğu özel hastanede loğusa şerbeti ikramı oluyor.