Herkese merhaba bir gün bende buraya yazma hayali kuruyordum şükürler olsun nasip oldu. Polikistik overım bu hayatta en çok istediğim şey anne olmak 7 aydır uğraşıyorduk kullanmadığım bitkisel karışım, ilaç kalmadı çok doktor gezdim önce kendi haline bırakalım bekleyelim dediler artık tedaviyle gebelik bile düşünüyordum ki dün önce idrarda sonra kanda testim pozitif çıktı HCG dün 76ydı bu gün 121. Şükürler olsun en son ne zaman adet oldum bile bilmiyorum ara kanama gelmişti düzenin bozulmuştu. Ultrasonda çıkmadı beta yükselmesi gerekiyor dediler haftaya tekrar gideceğim ama çok korkuyorum pcos olup bebeği olan var mı bası sitelerde pcosluların düşük riski yazıyor bilgisi olan yazabilir mi