SahraKubra Pazartesi günü sezaryene gireceğim inşallah bebek şu anda 4500 gram ve doktor doğuma kadar biraz daha artar dedi iri bir bebek olacakmış küçük bey hastahane çıkışı olur mu sizce yoksa hastahane çantasına daha büyük kıyafetler mi koymalıyım?
MerveeD SahraKubra oyyy maşallah Allahım korusun. Rabbım Sağ salim kucagınıza almanızı nasip etsın inşallah. Bizede tiyo verirmisiniz neler yedıniz bebişiniz kilo alsın dıye özellikle yedıgınız birsey oldu mu yanı yumurta cevız kaşar muz dısında
SahraKubra MerveeD Her gece iki bardak süt içtim sadece ekstra olarak 🙈 Ve ben hiç kilo almadım vücudumda ödem falan da oluşmadı sadece karnım çok büyük🙈
SahraKubra tlnnlt valla ben şu anda sadece şu isimli hastahane çıkışını ilk gün giysin bana yeter modundayım 😂😂😂
MerveeD SahraKubra yaa bende gece süt içmiyorum banada yarar diye 27 haftalıgım 9 kilo aldım sütü gündüzleri içiyorum
Gulsumelif SahraKubra SahraKubra süt kabız yaptı mı bende çok içmek istiyorum ama kabızlık sorunu yaşıyorum haftada anca 2 kere içiyorum 🤦♀️🤦♀️
SahraKubra MerveeD bizim küçük bey geceleri çok hareketli ve artık büyüdüğü için canımı acıtıyor gece süt içince rahatlıyor sanki hareketleri biraz azalıyor o yüzden gece süt içmeden uyuyamıyorum ☺️
Pamuksekerimm SahraKubra sağlıkla kucağına al inşallah bebişini ama kafam karıştı ben hiç kilo almadım yazmışsın sonrada 15 kg aldım yazmışsın yanlış anladıysam affola💐
ayshe54 SahraKubra ya merhaba, benim bebeğimde geceleri çok hareketliydi, gece sütüne başladım mide yanmasından daha sakin acaba ondan mı?
SahraKubra Pamuksekerimm bebek plesenta rahim amniyon sıvısı ağırlıkları… Doktor aldığın kilo sadece bebekten ötürü vücudun hiç kilo almamış dedi… Normalde şeker olsa ya da bir rahatsızlık tüm vücut şişmeli idi ama benim sadece kocaman her yeni gören doktorun ikiz gebelik sandığı bir göbeğim var…
MerveeD SahraKubra ayy benım 90 gunum kaldı ben bıle sımdıden cok heyecanlıyım birazda korkuyorum tabı zaman cok cabuk gecıyor 🙈🙈
Ceylin680 SahraKubra hay mahsallah rabbim nazardan korusun .bence siz 3 ay 6;ay arası kıyafet koyun.0 numara 3 kilo üstüne dar geliyor
SahraKubra Ceylin680 ahhh ahhh o kadar para verdim ben o hastahane çıkışlarına hepsi de isimli 😂😂😂 Bileydim böyle olacağını 😂😂😂 İşin şakası tabi sağlıklı olsun da 🙈 Ben de öyle düşündüm en azından bir iki takımda onlardan koyayım çocuğum hastahane köşelerinde daracık kıyafetlerle sersefil olmasın 😂😂😂
Ceylin680 SahraKubra alllahim güzel günlerde güzel resimler çekinmek nasip etsin bebisinizle inşallah ☺️