Merveyldrmmm Parmaktan kan şekeri ölçtürdüm 148 çıktı ama 2 saat öncesinde Kürt böreği yemiştim şeker ölçtürmem ani oldu,2 saat öncesinde ne yemem lazım ? Öyle gidip parmaktan ölçtüreyim
Lulikli Merveyldrmmm şeker ölçümü yaparken doktorum bana her zaman ne yiyorsan onu ye sonuçları değiştirirsin dikkat edersen demişti. Her zamanki gibi beslen ki varsa çıksın demişti.
Gizmos Merveyldrmmm 2 saat öncesi mi? Ben yemek yedikten bir saat sonra ölçüyorum ve 140 altında çıkması lazım. 2 saat sonra 110-120 den fazla çıkmamalı diye biliyorum. Bende gebelik şekeri var 25. Haftadan beri her yediğim şeyden sonra ölçerim. Makarna pirinç beyaz ekmek beyaz un şeker çikolata bisküvi herşey yasak hatta meyveler bile kontrollü olmalı . Ve her öğünden sonra en az 10 dk yürüyüş yapmalı diye söylemişti doktorum.
Gul33 Merveyldrmmm yedikten 2 saat sonra 148 çıktıysa kesin şeker vardır. Yemekten 1 saat sonra 140 altı olmalı
Merveyldrmmm Anneoluyorummmm ölçüm yapacağımı bilmiyordum ani gelişti eCzaneye gitmemle yoksa börek yiyip gitmezdim valla
Merveyldrmmm Lulikli evet doktoruma yazdım bana da öyle söyledi gündelik hayatta ne yiyorsan ye sonrasında bakalım şeker ne çıkıyor dedi,aslında şeker yüklemem gayet iyiydi ama doktorum parmaktan da ölçüm yapmamı söyledi böyle yüksek çıktı
Merveyldrmmm Gizmos internette 2 saat sonra ölçülmeli yazıyordu bugün ölçtüreceğim ani gelişti ve börek yemiştim ama doktorum börekle alakası olmadığını çok yüksek çıktığını söyledi
babynil @Merveyldrmmm 2degil 1 saat sonra olcmelisiniz yemek yedikten. 140ustu genelde gebelik sekeri oluo
Sermec27 Merveyldrmmm canım o normal sekeri olan insanlar için 2 saat gebelik şekeri ilk lokmayı ağzına aldıktan 1 saat sonra ölçülür mesela 12 de yemeğe başladıysan 1 de ölçüm yapacaksın 1. Saat 140 altı 2. Saat 120 altı olmalı üstü cıkarsa gebelik şekeri var demek bende vardı gebelik şekeri bazen kaçamak yapardım börek yerdim ama benim ilk saat 140 larda cıksa ikinci saat 130 larda cıkıyordu dikkat et değere göre gebelik şekerin olabilir
Sermec27 Merveyldrmmm inşallah yüksek cıkmaz ama şuna dikkat et canım mesela saat 10 da yemeğe oturdun 10.30 da doydun ölçümü 11.30 da değil 11 de yapacaksın yani ilk lokma ağzına koyduktan sonra
Gul33 Merveyldrmmm korkacak bir şey yok canım bende de şeker var diyet yapıyorum. Alışılıyor zamanla. Kaçıncı hafta, yükleme yapıldı mı
Merveyldrmmm Gul33 yükleme yapıldı gayet iyiydi doktorum parmaktan da ölç diyince böyle oldu 26 gaftadaym