prensesannesiiiiii Zeynepackgz benim kendi isteğimle doktorumunda uygun görmesiyle 39da yapılacaktı ama tansiyonum çok yüksekti o yüzden 38+2de sezeryanle oldum
Zeynepackgz tlnnlt bnde sezaryan istiyorum eğer bı sorun olmzsa 39 da ypmk istiyorum kndi doğum günümde
tlnnlt Zeynepackgz hayırlısıyla kucağına alırsın inş ben ne zaman doğum yapacağım diyordum şimdi yanımda uyuyor meleğim 2 aylık oldu
Zeynepackgz prensesannesiiiiii hım bnde kndi isteğimle 39 istiyorum ama artık kısmet sağ saglim glsinler
Tubatural Zeynepackgz 32 haftaliga kadar gelisimi normaldi 34 haftalik olunca gelisim gerilemeye basladi 1880 gram dogdu 17 gun kuvezde kaldi
Thurkan29 BENDE SEZERYAN OLUCAM.Doktorum ilk gebelikte 39 da yapmalıyız dedi.Şu an 29+1 im.Heyecanı şimdiden var.1 de panik atağım var.Hamilelikte ortaya çıktı.Nasıl olacağı barede hiçbir fikrim yok.
Thurkan29 Zeynepackgz Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin.Heyecan güzel ama panik atağa çevrilmediği sürede😁
Gulsumelif Zeynepackgz 40 hafta da 6 cm açıklıkla mecburi sezeryan oldum kızım sancı çekerken kakasini yapmış ve kalp atışı yavaşlamaya başladığı için Rabbim sağlıkla almayı nasip etsin 🥰🥰