Eda_- Google amca diyor kii=>
Hamileliğin ilk haftalarında karında şişlik olur mu?
Evet, hamileliğin ilk haftasında gaz görülmesi hamilelik belirtileri arasındadır. Progestoron düzeyindeki artış sebebiyle gaz artışı görülebilmektedir. Oluşan gaz şişkinliğe neden olabilir.
6 haftada bebiş öyle olamaz zaten küçücük minicik 🥰 benim de ilk hamileligimde öyle şişliğim vardı gaz dedi doktor
Şimdi iise 15 haftalık ken devlet hast gitmiştim 2 asistan beni 25 lerde falan sandılar emin misin dediler
gene yarın doktorunuza gidiyomussunuz içiniz rahat eder 🤩