nuhunannesi42 brfns sağolun ya gerçekten içim birazda olsa rahatladı herkes normal diyor. 2 gün falan biraz rahatsızdim ondan da olabilir
Civcivinannesiii nuhunannesi42 sakin olun sizin telasiniz bile etkiler. Pozisyon degistirdiyse yani sirtini dönüp yattiysa hareket etse bile hissetmezsiniz cunku daha kücük 😊bu haftalarda duzensiz olur zaten