Sevilay_Demir Eslemezgi Bildiğim kadarıyla en az iki ay içerisinde yaptırılmalıymış sonrasında götürüp kalça çıkığı varsa iyleşmesi uzun sürüyor. Ablam çocuğunu 4 aylıkken götürdü çıkık vardı 3 ay boyunca iyleşmedi Ben bebeğimi 40 ı çıkınca yaptırmayı düşünüyorum
gokturkefe 2 aylıkken yaptırdık, daha öncesinde başka sebeple gitmiştim doktorumuz 2 aylık olsun daha iyi deyip yapmamıştı