1408 ozgebebek hayır hiç bir şey hissetmiyorsun ben sezeryan olurken oradaki hemşire doktorlarla sohbet ediyordum bile bebek ne ara çıktı ne ara dikildim anlamadım bile
Miiray ozgebebek ben biraz bebek çıkarken çekişme hissettim belki de heyecandan oldu bilmiyorum beni rahatsız etti. doktor tekrar seruma bı ilaç koydu ondan sonra bı sakinlik geldi bişey hissetmedim
Nurselemin O kadar korkuyordum ki ama asla korkulacak kadar degil rahat olun bisa kendimi günlerce kasmışım hiç bisey anlamıyorsunuz bebeğinizi görünce herşey bitiyor unutuyorsunuz sadece sakin olun 😊