Selam kızlar . Çok şükür bugün itibariyle bende başladım eşyalarını hazırlamaya yıkayıp astım daha ütü ve dizmek var 34+5 im tavsiyem 32 de hazır etmeniz çok yorulduk cunku şimdiden 😂👼🏻 Sizce hastane çantasında neler olması gerek sizden tavsiyeler bekliyorum 🙏