Nurgrcn benim de ilk olarak burnum tıkandı grip oldum sandım sonra aşırı eklem ağrısı olunca test verdim pozitif çıktı doktorum bol bol su iç c vitamini al dedi d vitamini kullanıyordum dozunu arttırdı, ateşim çıkınca ılık duş almamı ve parol içmemi söyledi öksürük içinde tereyağlı pekmez içtim ılık olarak kaşık kaşık, tad koku kaybım oldu bol bol limonlu ballı su içtim 7 günün sonunda ağrılarım hep geçti biraz öksürük kaldı onu sıcak süt çorba içerek yumuşattım 15 gün kadar oldu tamamen iyileştim ama hala tad ve koku alamıyorum covit bittikten sonra hemen kontrole gittim bebeğim hiç etkilenmemiş kan testi verdim pıhtılaşma ve enfeksiyon var mı diye onlarda iyi çıktı çok şükür. Kendinizi strese hiç sokmayın canınız yemek yemek istemez ama mutlaka yiyin aşılarınız varsa çok da rahat atlatırsınız zaten benin hiç aşı olmamıştım