Selam arkadaşlar. 24.hafta verilen idari izin hala devam ediyor diye biliyorum ?? Birde kullanan arkadaşlar 24.haftaya girdiklerinde mi izne ayrıldılar yoksa tamamladıklarında mı ? Şuan 21. hafta içerisindeyim 20+4 olduk. İzne de 23+6 olduktan sonra yani 23üncü haftayı tamamlayınca mı ayrılabiliriz?