Mevludedamgaci Kızlar safra asitleri sonucu 5.00 çıkmış normal mi bu değer acaba doktoruma sordum dönüş bekliyorum size de sormak istedim
Mevludedamgaci Nur_3961 çok geçmiş olsun kesintiniz var mi peki doktorum birde cildiyeye görün dedi ama anlamadim psikolojikmi neden çok kasiniyorum
Nur_3961 Mevludedamgaci evet canım kasintim var ama döküntü yok sadece kaşidikça daha çok kaşınıyor ve yanıyor en çok ayak tabani ve avuç içi kaşınıyor vücudum daha az kaşınıyor yarın gideceğim doktora sağolun size de çok geçmiş olsun ihmal etme cildiyeye de mutlaka görün bence