Elifcc Kızlar haftalardır kullanıyorum bir kaç gündür daha yoğun sabah uyanıyorum iç çamaşırımda ıslaklık ve progestan akmış şekilde görüyorum ben fitili uyumadan atıyorum hep normal mi bu 11 haftalık hamileyim bu arada
Delin02 Elifcc Bnde kullanıyorum dışındaki dıskaplama akıyor progestran yapıyor ıslaklık maalesef Bnde hep rahatsız olmuşumdur
SimgeTuna Elifcc evet normal ilacın fazlasını atıyor bol bol çamaşır değiştirin nemden mantar olmasın😊
Minigindunyasi Elifcc çok normal ben günde 4 kere atıyorum hergun üç kere çamaşır degissem yinede islak
Elifcc Delin02 abdestte felan sıkıntı yaşıyorum bu yüzden ya böyle ıslaklık ortası akmış fitil aşırı rahatsız olmaya başladım günlük ped zararlı olur mu ki
ysmdnz Elifcc benim doktorum günlük ped kullan dedi özellikle 2 saatte bir en geç değiştiriyorum su gibi akıntı oluyor kremsi bir akıntı hatta ilacın dışı çıkıyor hepsi çok normalmiş
Delin02 Elifcc ben peçete kullanıyorum her lavabo gittiğimde peçete katıyorum kuru kalsın nemli olmasın diye
1Pamuk Delin02 bende öyle yapıyorum valla 😆 en mantıklısı o geliyor 🤲🏻 İNSLALAH hepimiz atlatırız bu zamanları ya
Elifcc Minigindunyasi namaz konusunda çok sıkıntı çekiyorum sürekli değiştirmek zorgeliyor ıslaklık sabah yoğun oluyor peçeye koyuyorum onada zararlı diyorlar
Delin02 Elifcc kim demiş kız 😂 ben ikinci gebeliğim enfeksiyonda sıkıntı çekmedim kuru tutor temiz tutuyor 🥰
Minigindunyasi Elifcc peçete koyamiyrm mantar yapar dye peddr bana kaşıntı yapıyor en iyisi eski bir atleti kes koy
SArslntrk Bende progestan kullanıyorum. Aynen dediğiniz gibi oluyor normal merak etmeyin. Hatta bende bugünden beri vajina kaşıntısı başladı beyaz bişeyler çıkmış sanırım ilaç mantar yaptı cuma doktor kontrolüm var soracağım 😢