Nravc Merhaba anneler Üç hafta önce sezeryan oldum kan sulandırıcı iğne verdiler ancak ben 6 tanesini kullandım aşırı canımı yakıyor 4 tanesi kaldı bir sorun olur mu
bkts Nravc hic bilemiyorum ki😳 doktorunuza danisma firsatiniz varsa sorun dilerseniz ne kadar sureyle kullanmanizi istemisti bilemedim cunku 😌 hamileyken de kullanmis miydiniz?
Nravc bkts yok hayır hamileyken kullanmadım doğumdan sonra verdi içerisinde 10 tane vardı doktorum devlet hastanesinde bir doktordu özel hastane olsa iletişime geçebilirdim ama maalesef kontrole gideceğim haftaya belki o zaman sorabilirim
bkts Nravc zaten 1-2 haftadir devam etmemissiniz cok sorun olacagini dusunmuyorum acikcasi olsaydi simdiye kadar olurdu sanki🙄 ama yine de ihmal etmeyin kontrole gittiginizde sorun mutlaka ☺️