msschemist Doğumdan sonra ne zaman sigara kullanmaya devam ettiniz. Emzirirken süte kokusu geçer mi çok tereddütteyim. 1 aylık oldu oğlum günde 1-2 tane kullansam birşey olır mu acaba 🙄
21glcn msschemist süte geçiyor canım ben 12 aylık olana kadar içmedim sonrasında da hafta da 1 2 kere anca çok canım istediği için oda, daha çok küçük kendine engel olabilirsen ol
Ebru_Mina Canım sütede geçiyor diye biliyorum. Emzirdiğin süre içme derim. Doktorum bana öyle demişti
msschemist 21glcn 12 aylık mııı siz sigarayı bırakmışsınız farkında olmadan daha devam etmeseydiniz keşke :) bende hamile kalmadan önce bırakmıştım 1 sene oldu toplamda artık dayanamıyorum hele lohusa döneminde ağrılar problemler derken kendimi zor tutuyorum artık 🥺
21glcn msschemist çok zorlanıyordum canım ama çocuk için napım ☺️ Zaten en büyük etken bu en ufak sorun da insan sigara içip rahatladığını sanıyor bende aynıyım İnan herşeyde ona sarılıyordum