Asli06 ilk hastanede dogum sonrası ölçtülerse cogu bebek hevemiyyor kulaklarında hala anne karnı sıvısı olmus olabiliyor. Benım bebeğimde öyleydi 15 gün sonrasına randevu vermişti hastane. Bebeğim en ufak sesi uynıyordu bakıyordu sonra gecti testten. Uyurken ölçüm yapışıyor zaten. Merak etmeyin 🤗