bebekveannesiii Oguzhanberraselina yok çok şükür herşey gayet iyi çıktı bugün doktoruma götürdüm sonuçları oda herşeyin yolunda olduğunu söyledi 2 hafta sonra da şeker yüklemesi istediğini söyledi
Suskunfstk51 Haftada yaptirdim doktorumun isteği üzerine prof perinatolog da yaptirdim çünkü bebeğimşn kalbinde hafif parlaklik göründü 1000 tl ödedim İstanbul
bebekveannesiii Oguzhanberraselina Ay bilmiyorum ki bı ton şey duydum yaptırsam mi kararsız kaldım. Sen ne düşünüyorsun peki yaptırıcak mısın
Oguzhanberraselina bebekveannesiii ben yaptirmayi düşünmüyorum sana şekerli su veriyorlar onu ictiriyorlar birden bebek şeker emaruz kaliyor benim etrafimdaki kimse yaptirmadi canim biseyde olmadi
meryemnarin Bende bugün gidicem 23+1 olduk bugun ama devlete gidicem ikili testi de devlette yapmistim bi sorun cikmamisti devlette giderken yanimda yiyecek icecek ne almaliyim kizlar cok heyecanliyim geceden beri uyuyamiyorum😃❤
bebekveannesiii Oguzhanberraselina ya şeker belirtim yok bebek de ben de gayet normaliz ama kararsız kaldım ablam yaptırdı 3 çocuğunda da bı sorun olmadı ama ben kararsız kaldım hele dün bı yorum okudum birinin kaynanası şeker yüklemesi yaptırmış bebek görme engelli doğmuş aklımı karıştıran bu yorum oldu 🙄🙄🙄🤔🤔🤔
1Pamuk star3star merhaba benim de ikiz düşük riskim çok yüksek İNSLALAH gecer sizinkini detaylı nasıl yapcaklar kaçıncı ayda aceba 🥺
star3star 1Pamuk inşallah bir soruj olmadan sağlıkla kucağımıza almamız nasip olur🤲🏻7 martta 12. haftama giriyorum detaylı ultrasonum ozaman