Benim kuzenim yapmıştı 1 kızı vardı 2. Çocuğu istiyorlardı ama olmuyordu doktorlar hiç bir sorununuz yok demesine rağmen olmuyodu 15 yıl olmuştu .yani onada biri demiş faydasını görürsün diye oda yapmış ondan sonra hamile kaldı 🥰
Bir sefer yapmış tabiki o