deletedmom321 Aynı olay benim de başıma geldi, o zaman yalan olmasın 10 ya da 11. Haftalarımdaydım. Çok severim normalde ama zararlı diye hiç yememiştim, biz de sahilde arkadaşlarla buluştuk onlar almış getirmişti, ben de çok sevdiğimden dayanamadım yedim baya, eşim bana da sen çok yemesene dedi.. Ben de bir suçlandım😳 Sonra arkadaşlar, rahat bıraksana kızı, biz hep yedik hamileliklerimizde hiç kısıtlamadık kendimizi dedi, ondan sonra eşim bir şey diyemedi😊