Nebyaa bebek eğitimine katıldığımda hemşire sünnet için ilk 3 ay veya 6 yaşından sonra öneriyoruz dedi. Hemşire cinsiyet ve genital organlarını tanımaya başladıkları için, olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına bu şekilde önerdiklerini belirtti. Bildiğim kadarıyla her zaman yaptırabilirsiniz tabi. Arkadaşım 10 aylık bebeğine yaptırdı. Bebekten iyileşme süreci çok daha kısa oluyormuş.