Hande1nur Kızlar doktorum 4.aydan sonra bitkisel saç boyası ile saçlarımı boyayabilecegimi söyledi,bende boyamak istiyorum ama güzel saclari yıpratmayan kaliteli bitkisel boya kullanan oldu mu sormak istedim,önerisi olan var mı :)