EmirElis Kızlar merhaba, 36+3 haftalık hamileyim. Bugün doktor randevum vardı. Doktorum 1 cm açılma olduğunu söyledi. Erken doğum habercisi olabilir dedi. Bu durumu yaşayan varmı.? 1 cm açılması olup ne kadar zaman yada hafta sonra doğum yaptınız.?
Sevdapl EmirElis 1 cm açılma ile bir iki hafta bekleyenleri okudum burada. İnşallah görürler de cevap verirler.
Birmelekbiranne EmirElis 35+5 de 2 cm açılmam vardı 39 hafta olduk bu gün gelen yok hatta açılmam aynı duruyormuş 🤷🏻♀️
Hdiska EmirElis bende 34 haftalık hamileyim dün acile gittim nst çekildi ve ağrı çıktı sancıyla beraber doktor şuan hastanede prematüre bölümünde yer olmadığı için seni alamam dedi başka hastaneye gidip serum takılmalı ve ciğer geliştirici yapılmalı dedi bende başka şehirde olduğum için gitmedim ve yarın apar topar memlekete donecem dogurmaktan korkuyorum bende 🤦
Zehraspl EmirElis ne alaka zaten normaldede 1 cm aciklik oluyo en az 3 4 cm olacakki erken dogum riskin olcak bana ebe soylemisti 1 cm aciklik her gebede olur ama eger acilma devam etmezse sorun teskil etmez diye eger sancilarin artar acilman cogalirsa o zaman dogum gerceklesir en az 3 4 cm olacak acilman
Ayse_35 1 cm açıklık normal bence. Erken doğum habercisi olarak görmek sanmıyorum, çünkü vücut haftalar önceside kendini doğuma hazırlıyor.
derya-01 EmirElis benim 1 cm acilmam vardi 38 de ara ara sancimda vardi pazar gunuydu sabah dokrora gittim 1 cm dedi tabi bu acilmayla haftayida bulabilir dedi eve geldim gece 4 te tekrar gittim acilmam 4 cm olmustu zaten yatis yapildi hemen dogum icin tabi kisiden kisiye degisiyor tabi bu durim
Chngr06 Ben 39+5 te çatı oldum 1 cm di. 40+ 0 da doğum yaptım. Ama benim günüm gelmiş de olabilir yani