GzdeKobakEren Sevgili anneler baby&me ürünlerinin uygun fiyatlı oluşu sizinde dikkatinizi çekiyordur diye düşünüyorum.Bu markanın ürünlerini kullananlar önerilerini,memnuniyetlerini yada memnuniyetsizliklerini yazabilirlerse sevinirim 😇🙏🏻Banyo,bakım,temizlik ürünlerinde tavsiyelerimizi eklemeyide unutmayalım lütfen🙋🏼♀️
gonulcelen GzdeKobakEren e bebeğin kendi markası olduğu için uygun fiyatlı diye duymuştum bnde bir cok şeyi baby&me aldım
Zuhal2205 GzdeKobakEren göğüs pedimi, kulak temizliyicisini, çamaşır detarjan ve yumuşatıcısını baby me aldım bende. Çamaşırları yıkadım kokusu gayet güzel memnun kaldım
SeydaDoruk GzdeKobakEren ben de sıvı deterjan aldım kullandım memnunum kokusu falan çok hoş. %100 bitkisel yazıyordu
Burcu59 Biberon temizleyici deterjan kulak pamugu ıslak mendil ve kulak pamugunu kullaniyorum memnunum. Hatta uzun süredir baska marka tercih etmiyorum. Sadece yenidogan bebegime unibaby nin yenidogan islak mendilini kullaniyorum. 5-6 aydan sonra onun icinde baby me kullanacagim
rileyss Ben temizleme pamuğu aldım. Kaynayıp dinlendirdiğim suyla ıslatıp göğüs ucumu silerken(ilk başlarda göğüs kremi kullanacağım için) ve bebeğin göbeği düşene kadar yüzünü falan silmek için kullanacağım henüz hiç açmadım