Nurrrtkn42 canım ben de aynı durumdayım.Gündüz hiçbirşey yok gece başlıyorum kaşınmaya.Kaliteli bir elma sirkesi al adi olmasın ama.Evinde tas muhakkak vardır yarı yarıya sirke ve su karıştır her lavabodan sonra onunla taharretlen biraz yakıyor ama gece asla kaşınmazsın