meltemkumsal16 Mucize7 1 tüp kan alıyorlar benim 21 ocakta 13 haftalikken ilk kan aldılar yeterli dna çıkmamış bebegin yeniden gecen hafta salı verdim önümüzde ki hafta salı çıkacak dediler yani neredeyse 1 aydır sonuç bekliyoruz 17 haftalik olduk😑