Simsim60 Arkadaşlar serklaj sonrası progestanı nasıl kullanıyorsunuz?vajinal daha etkili biliyorum fakat enfeksiyon olursa dikiş elime değerse kanama olursa gibi sorular var aklımda cesaret edemiyorum.doktorum vajinal al dedi bana bi yardımcı olsanız🥺
dilaraulusoy Simsim60 canım merhaba ben de salı günü serklaj oldum o dikiş ele gelme olasılığı yokmuş ben yatar pozisyonda sabah 2 akşam 2 tane vajinal alıyorum ucundan koyup yatıyorum zaten o alıyor içeri. Korkma bende çok korkmuştum alıştım bile.
Simsim60 dilaraulusoy merhaba canım geçmiş olsun.ben henüz cesaret edemedim kısalma görürse o zaman başlayacağım mecbur şuan 38 mm karından ölçüm.bir de benm açtığım bir post var serklaj ile ilgili oraya gel canım baya aktif şuan orası🥰