Duzce de imkanlar fazlaca kısıtlı perinatoloji bölümü sadece arastirma hastanesinde var genelde orayi oneriyorlar ama Gokhan Hocanın detayli esnasinda asla konuşmadığını vs söylüyorlar sadece raporu veriyormus bide yani orasi oyle kalabalikki adamin zaten anlatacak hali kalmiyordur ben bir kac kez kontrol icin arastirma hastanesine gittim ama cok kalabalik cok bekliyorsun cagsu ya gectim dogumuda cagsu da yapmaya karar verdim detayli icinde mart ayinda gunes tip merkezine gittim yasli tecrubeli bir radyoloji uzmani ne sorduysamda cevap verdi cd ve yuzunun fotografinida aldim sorun yaşamadım. Yine de sıkıntı varsa ve perinatoloji önerilmişse arastirma da yaptirmak daha iyi tabi.