zeynepboran_ Merhaba kızlar 🐣 32 haftalık olduk dün doktora gittik bizim minik 22. Haftada yüzünü gösterdi 3 kere kontrole gittik yüzünü göstermiyor bu durumu yaşayan var mı😂🥰
Leylayz zeynepboran_ inanır mısınız ben 36+3 teyim cuma günü gittiğim kontrolde kızımın yüzünü net görebildik bugüne kadar hep eli yüzündeydi
zeynepboran_ Hkaraaslan gördüm ama 22 haftada net değildi şuan yüzü netleşti görmek istiyorum doktorum diyor az kaldı gerçekte görüceksin üzülme 😂♥️
Hamisannee zeynepboran_ bizde bugün gittik 29 hafta gülerken yakaladık ilk defa ama eli hep yüzünde 🥰🐣
ayse-huseyin16 zeynepboran_ bizim bebiş aksine ne zaman gitsek bize doğru dönük oluyor geçen hafta gittik net bi fotoğrafını aldık ☺️ [https://www.hizliresim.com/fp4u4pa görsel]
Leylayz zeynepboran_ Görürsün canım valla bunun etkisi var mı bilmiyorum ben kapıda beklerken bir tane ufak çikolata yedim öyle içeri girdim🤗
Muno22 zeynepboran_ ben 30 haftalık olucam hep elı yuzumde yada elıyle kafasının ustunde ayagını tutuyo bizde göremiyoruz hıc malesef dogdugunda süpriz yumurta olucak 😍🥶
zeynepboran_ Muno22 sağlıkla gelsinler inşallah🤲🏻🥰 umarım görürüz 😂♥️ Bizim oğluşta poposunu dönmüş göstermiyor 😂
zeynepboran_ beren1901 ya görmüşsünüz en azından biz göremedik tam yüzünün belirginleştiği zaman inşallah görürüz🥰😂